Zachęcamy do zapoznania się z listą ośrodków i punktów wsparcia, które oferują bezpłatną pomoc psychologiczną, terapeutyczną i społeczną dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Skorzystanie z dostępnych form wsparcia może być pierwszym krokiem do poprawy zdrowia psychicznego i odzyskania wewnętrznej równowagi.

Ośrodki wsparcia dla dzieci i młodzieży:

  1. ul. 11 Listopada 22/4, Warszawa (Praga Północ) – Fundacja „Idylla”

  2. ul. Stefana Batorego 7A, Radzymin – Fundacja „Idylla”

  3. ul. Mickiewicza 36B, Pułtusk – Fundacja Promocji Kultury i Edukacji „ART-HEART”

  4. ul. Spokojna 9, Marki – Fundacja Otwarte Serce

  5. ul. Dobra 5, lok. 2, Warszawa (Śródmieście) – Fundacja Zobacz... JESTEM

  6. ul. Chełmońskiego 4, Jaktorów – Stowarzyszenie „MONAR”

  7. ul. Komunalna 10A, Wyszków – Stowarzyszenie „MONAR”

  8. pl. Piłsudskiego 1, Ciechanów – Stowarzyszenie „MONAR”

  9. ul. Bankowa 1, Bodzanów – Fundacja PRZYSTANEK RODZINA

  10. ul. Misjonarska 22, lok. 32, Płock – Fundacja PRZYSTANEK RODZINA

  11. ul. Dunina 9, Czerwińsk nad Wisłą – Fundacja PRZYSTANEK RODZINA

  12. ul. Szkolna 10, Brudzeń Duży – Stowarzyszenie „WITAMINA DUCHA”

  13. ul. Długa 4, lok. 6, Rempin – VICTORIA Mazowiecka Inicjatywa Społeczna

  14. ul. Wandy Rutkiewicz 2, Warszawa (Wilanów) – Fundacja „La Fontaine”

  15. ul. Sienkiewicza 52, Siedlce – Fundacja (ZA)OPIEKOWANI


Punkty wsparcia dla dorosłych:

  1. ul. M. Skłodowskiej-Curie 24a, Sokołów Podlaski – Fundacja „Idylla”

  2. ul. Komunalna 10A, Wyszków – Stowarzyszenie „MONAR”

  3. ul. Jeziorna 1/H, Łomianki – Fundacja „Lubi mi się...”

  4. ul. Otolińska 6, Płock – Stowarzyszenie na rzecz Wspierania Aktywności Seniorów AS

  5. ul. Chrobrego 7, Mława – Stowarzyszenie na rzecz Wspierania Aktywności Seniorów AS

  6. pl. 15 Sierpnia 12, Płońsk – Stowarzyszenie na rzecz Wspierania Aktywności Seniorów AS

  7. ul. Grochowska 78/184, Warszawa (Praga Południe) – Spółdzielnia Socjalna 4Smart

  8. ul. Chrzanowskiego 8a, Warszawa (Praga Południe) – Spółdzielnia Socjalna 4Smart

  9. al. Legionów 34, Garwolin – Fundacja Projekt Walizka

  10. ul. Starokrakowska 135, Radom – Stowarzyszenie „Karuzela”

  11. ul. Rakietników 10/1, Warszawa (Ursus) – Fundacja „Dobra Przestrzeń”

  12. ul. Fasolowa 33, Warszawa (Włochy) – Fundacja „Dobra Przestrzeń”

  13. ul. Drzymały 18/24, Warszawa (Ursus) – Fundacja „Dobra Przestrzeń”

  14. ul. Św. Wincentego 85, Warszawa (Targówek) – Bródnowskie Stowarzyszenie Przyjaciół i Rodzin Osób z Zaburzeniami Psychicznymi Pomost

  15. ul. Jana Pawła II 20, Grójec – Fundacja „Terapeuci Dla Rodziny”

 

 Reklama

 https://www.youtube.com/watch?v=mCBrBTYNQOc

Harmonogram

 https://www.youtube.com/watch?v=w7esZ0pR1GY

Deklaracja dostępności

Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Jasieńcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://zsjasieniec.biposwiata.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dorota Nowak-Michałowska — mejlowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 661358867.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół im. Wincentego Witosa w Jasieńcu, Czerska 1, 05-604 Jasieniec

Osoby na wózku nie mogą wjechać do budynku.

Drzwi i ściany szklane są oznaczone kontrastową taśmą.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów są oznaczone kontrastowymi pasami.

Brak windy.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.

Brak tyflomap.

Pomieszczenia w budynku nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Brak dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.